2010. augusztus 18., szerda

Sorry!:S

Khm... nem is tudjuk, mit mondjunk, de nagyon szégyelljük magunkat, ezt elhihetitek. Kicsit megakadtunk a történetben, tisztáznunk kell, merre is szeretnénk tovább vinni. Igazából már megvan a következő fejezetből egy oldal, és igyekszünk tovább írni. Csak én(Lady), most a saját RS törim befejezésén ügyködöm, heti két frissel a nyakamban, hogy minél előbb írhassam nektek az újat. Brianna pedig szintén el van foglalva a sajátjával. De a You can be my Bella a szívünk csücske, nagyon imádjuk és eszünk ágában sincs abbahagyni. Csak még egy icike-picike türelmet kérnénk Tőletek! A mostani nyaralásunk alatt talán haladunk vele, legfeljebb majd egy ostorral a kezünkben állunk egymás feje felett, a hatékonyabb munka érdekében!XD
Nektek szeretnénk köszönetet mondani, főleg, mert 94-en követitek az írásunkat. Nagyon szeretünk Titeket, és megígérjük, hogy igyekezni fogunk!:)

Puszi Nektek, Lady és Brianna

5 megjegyzés:

  1. Jaj lányok, amikor megláttam, hogy Sorry, akkor a szívroham jött rám, hogy nehogy abba hagyjátok!! :)
    aztán elolvastam és egy kő esett le a szívemről :))
    nagyon szeretem ezt a történetet és abba biztos megszakadna a szívem ha ettől is meg kéne válnom :))

    Én várok türelmesen, írjatok csak nyugodtan :))
    és jó nyaralást ;)
    puszillak titeket ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Nagyon jó lenne, ha folytatnátok, én nagyon szeretem ezt a történeteket is.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  3. GYEREKEK ÉN TANÚJA VOLTAM, HOGY MEGÍRTÁK NYARALÁS ALATT AHONNAN TEGNAP ESTE ÉRTEK HAZA, SZÓVAL TESSÉK PUNCSOLNI NEKIK A MAI FRISSÉRT :D

    VálaszTörlés
  4. Hellóka!

    A világért sem sürgetlek titeket, de hát olyan jókat írtok, hogy mindig szomjazom az újabb fejikre...
    Persze többet is olvasok párhuzamban, és nálam meglepő módon, tudom, hogy melyik-melyik.. :)
    Remélhetőleg ide is elér a 'tollatok' hamarosan.

    Csodálat nektek!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Csak érdeklődni szeretnék, hogy fogjátok e még folytatni ezt a blogot? Én nagyon szereném.

    Köszi

    Ágika

    VálaszTörlés